jangan lewat!!

Followers

raingers setia

ku mahu kau tahu dugaanya seorang lonely soldier boy menunggu ahmoi chantek di kuala lumpur dan di bawah lampu neon yang gundah pada pagi yang gelap dan apabila aku sudah tiada terciptalah empayarnya dan bocorlah segala skandelnya.

Monday, May 13, 2013

politik anak muda.

Maaf BARISAN NASIONAL, saya selaku anak muda 100% tidak menyokong anda kerana sebab2 tertentu dan saya amat respek pada PAKATAN RAKYAT!

kata2 diatas mungkin akan mencetuskan kemarahan kepada pro kerajaan, caci la aq, marah la aq.
Ini negara DEMOKRASI tetapi demokrasi di malaysia sudah mati. Zalim sungguh zalim, itulah yg bermain difikiran aq selepas PRU13. sebab apa? aq berpendapat PRU13 adalah pilihan raya yg terburuk dalam sejarah. Sudah banyak bukti yg dinyatakan oleh PR untuk membantah keputusan PRU13. Cukup dengan itu, isu perkauman pula dimainkan2 pihak media. Ini MALAYSIA negara tercinta, janganlah RACIST, kata 1MALAYSIA mana perginya? Sebab apa cina undi PR tak undi BN sebab depa sedar, politik yg dimainkan BN adalah politik kotor, politik rasuah, politik berat sebelah. Ini bukan blog politik, cuma aq ingin menyatakan bahawa betapa kesalnya aq sebagai anak muda dengan politik malaysia. POLITIK MALAYSIA KOTOR!!!


No comments:

Post a Comment